2015年3月3日火曜日

Baby It's You 和訳

It's not the way you smile
君の笑顔じゃないんだ
That touched my heart
僕の心を揺さぶるのは
It's not the way you kiss
君のキスじゃないんだ
That tears me apart
僕を心を乱すのは

Oh, oh, many, many, many, nights go by

いくつもの夜が過ぎ去って
I sit alone at home and I cry over you
僕は独り座り込み、君のことを考えると泣けてくる
What can I do
僕に何ができる?
Can't help myself
どうしたらいいか分からないよ
'Cause baby it's you
だって君だからだよ
Baby it's you
君なんだよベイビー

You should hear what they say about you

君がみんなにどう言われているか聞いてごらん
(Cheat, cheat)
嘘つき、嘘つき
They say, they say you've never ever been true
みんなは僕が遊ばれているだけだって言うんだ
(Cheat, cheat)
嘘つき、嘘つき

Wow oh, it doesn't matter what they say

でもそんなこと、どうでもいいよ
I know I'm gonna love you any old way
僕は君のすべてが好きなんだ
What can I do when it's true
どうすればいい?僕の気持ちは本当なんだ
Don't want nobody, nobody
君じゃないとダメなんだよ
'Cause baby it's you
だって君だからさ
Baby it's you
君なんだよベイビー

Wow oh, it doesn't matter what they say
でもそんなこと、どうでもいいよ
I know I'm gonna love you any old way
僕は君のすべてが好きなんだ
What can I do when it's true
どうすればいい?僕の気持ちは本当なんだ
Don't want nobody, nobody
君じゃないとダメなんだよ
'Cause baby it's you
だって君だからさ
Baby it's you
君なんだよベイビー

Don't leave me alone
独りにしないでよ
Come on home
僕のところに戻ってくてくれよ

0 件のコメント:

コメントを投稿