2015年10月28日水曜日

All My Loving 和訳

Close your eyes and I'll kiss you
目を閉じて、僕はキスをする
Tomorrow I'll miss you
明日には僕ら離れ離れになる
Remember I'll always be true
覚えておいて、僕は君を忘れない
And then while I'm away
遠くに行っても
I'll write home everyday
毎日手紙を書くよ
And I'll send all my loving to you
ありったけの愛を君に送るんだ

I'll pretend that I'm kissing
キスをしようとするけど
The lips I am missing
君の唇はそこには無い
And hope that my dreams will come true
僕の想いが叶うのを祈っているんだ
And then while I'm away
遠くに行っても
I'll write home everyday
毎日手紙を書くよ
And I'll send all my loving to you
ありったけの愛を君に送るんだ

All my loving I will send to you
ありったけの愛を君に送るよ
All my loving, darling I'll be true
この気持ちは本当だよ

Close your eyes and I'll kiss you
目を閉じて、僕はキスをする
Tomorrow I'll miss you
明日には僕ら離れ離れになる
Remember I'll always be true
覚えておいて、僕は君を忘れない
And then while I'm away
遠くに行っても
I'll write home everyday
毎日手紙を書くよ
And I'll send all my loving to you
ありったけの愛を君に送るんだ

All my loving I will send to you
ありったけの愛を君に送るよ
All my loving, darling I'll be true
この気持ちは本当だよ
All my loving, all my loving, all my loving I will send to you
ありったけの愛を君に送ろう

0 件のコメント:

コメントを投稿