2015年11月15日日曜日

Don't Bother Me 和訳

Since she's been gone I want no one to talk to me
彼女と別れてから、誰とも話したくない
It's not the same, but I'm to blame
もう戻れない、でも僕のせいなんだ
It's plain to see
それは分かってる

So go away and leave me alone
だからどこか行ってくれ、僕を一人にしてくれ
Don't bother me
僕に構うなよ

I can't believe that she would leave me on my own
彼女が僕を捨てるなんて信じられない
It's just not right where every night I'm all alone
こんなのおかしいよ、毎晩一人ぼっちじゃないか

I've got no time for you right now
君を相手にしてる時間なんてない
Don't bother me
僕に構うなよ

I know I'll never be the same
もう絶対に戻れないことは分かってる
If I don't get her back again
もし彼女とよりを戻せなかったら
Because I know she'll always be
だって彼女はいつだって
The only girl for me
僕の運命の人なんだ

But till she's here, please don't come near just stay away
でも彼女が戻ってくるまで、近寄らないでくれ
I'll let you know when she's come home untill that the day
彼女が戻ってきたら君に伝えるから、だからその日まで

Don't come around leave me alone
そばに来ないてくれ、僕を一人にしてくれ
Don't bother me
僕に構うなよ

I've got no time for you right now
君を相手にしてる時間なんてない
Don't bother me
僕に構うなよ

I know I'll never be the same
もう絶対に戻れないことは分かってる
If I don't get her back again
もし彼女とよりを戻せなかったら
Because I know she'll always be
だって彼女はいつだって
The only girl for me
僕の運命の人なんだ

But till she's here, please don't come near just stay away
でも彼女が戻ってくるまで、近寄らないでくれ
I'll let you know when she's come home untill that the day
彼女が戻ってきたら君に伝えるから、だからその日まで

Don't come around leave me alone
そばに来ないてくれ、僕を一人にしてくれ
Don't bother me
僕に構うなよ
Don't bother me
僕に構うなよ
Don't bother me
僕に構うなよ

0 件のコメント:

コメントを投稿